۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۵۹

طبق آخرین آمارها؛

۳ شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی هستند

۳ شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی هستند

سمنان- طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و بر حسب آمارهای ارسالی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، مبنی بر آمارهای صادره از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که شرایط ویروس کرونا در استان سمنان اندکی تثبیت شده و شرایط بهبود پیدا کرده است.

در این رنگ بندی شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان در وضعیت عادی و به رنگ آبی کرونایی قرار دارند البته این امر به معنای عادی انگاری و عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان‌ها نیست.

همچنین شهرستان‌های سرخه، آرادان، میامی، مهدی شهر و گرمسار در وضعیت زرد یا هشدار قرار دارند همچنین در شبانه روز گذشته ۲۸ نفر در استان سمنان برای انجام تست کرونا به مراکز غربالگری مراجعه کردند که خوشبختانه تست کرونای هیچیک از آن‌ها مثبت نبود.

هم اکنون شش بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند

۴۴۴ شهر کشور از امروز در وضعیت زرد و آبی قرار دارند و خوشبختانه هیچ شهری در وضعیت قرمز وجود ندارد و تنها چهار شهرستان در شرایط نارنجی هستند.

به گفته مسئولان علوم پزشکی سمنان و شاهرود، تثبیت شرایط کرونا و کاهش شیوع، به معنای پایان کرونا و عادی انگاری شرایط نیست زیرا سویه های جدید از کرونا در سایه بی دقتی مردم بلافاصله می‌توانند بر استان استیلا پیدا کنند.

هم اکنون هیچ شهرستانی در کشور در وضعیت قرمز و حتی نارنجی کرونایی نیست که نشان می‌دهد وضعیت شیوع کرونا قدری در استان سمنان تثبیت شده است.

کد خبر 5483371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha